Äntligen!

Äntligen fungerar internet igen!
Det har vart sönder sen i förrgår.

Medans internet har strejkat har jag spelat innebandycup utomhus^^. Det var nere vid hamnen och campingen.
Vi förlorade alla våra matcher men vi hade iallafall kul! + att de flesta lagen var 95:or.
Men det roligaste med cuppen ( stavas det med C eller K ?) var faktiskt inte själva bandyn utan bungyjumpen xd
Hahha, det lät lite konstigt kanske med att flyga med bungyjumpen var något utav det roligaste jag gjort på länge!
Det var inte en sån där bungijump där man hoppade på studsmattor utan man blev fastspänd i en lina som var elastisk. Sen så spände dom linan så att man liksom nästan lyfte från marken och sedan så drog någon i ett rep så att man lossnade från marken och slungades iväg mot himlen!
På kanske an halv sekund var man 40 meter upp i luften!

Lite konstig förklaring kanske men jag kan försöka visa med paint^^



1. Fastspänd och klar för avfärd (sele blå - linor gula)
2. En kille drar i snöret (röd sak)
3. Wiiiee! flyger upp i luften
4. Alicia glad!

En riktigt cool grej!
Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar och se vad jag har missat när datorn var konstig..

Kommentarer
Postat av: Ida

hej!

du har ju typ en meny där du skriver om dig själv, hur får man in den?

puss

2010-08-01 @ 18:02:43
URL: http://iiddaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0