Precis vaknat

Godmorgon bloggen:*


Okej det där första var inte så seriöst!
Men ni fattar, jag har vaknat. Nu ska jag gå och bre mig ett par mackor med ost och apelsinmarmelad, muummss!

Jag skrev ju om ifall jag ville köpa en mobil eller fotosaker för mina pengar.
Igårkväll var jag inne på sonyerikssons hemsida och fick se att mobilen (X10:an ;) ) finns i flera olika färger på skal :)
Eller ja, iallafall i metallic grön och rosa, men nu när jag kollade så fanns den bara i vit, svart och röd :o
Konstigt detdär, fast förra gången kanske jag inte kollade på x10 mini pro uten x10 mini...
Ajja om jag köper en vill jag ha röd baksida ^^

Jag orkar inte lägga upp en bild, för jag är så hungrik!
Måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0