2 December 2010



En dikt till den andra december


Det är den andra december idag.
Mitt internet funkar inte.
Det suger.
Jag är ledsen.
Får vredesutbrott.
Klampar i trappen.
Arga steg.
Sätter mig vid den stationära.
Lyssnar inte på musik.
Önskar att min dator kan fortsätta
leva.
Datorsnubben kommer på måndag.
Bara tre dagar kvar.



Haha, ta den inte allt för alvarligt bara. Jag kan faktiskt leva utan dator. Jag blir bara så arg när just MIN dator ska hacka. Men nu ska jag gå ner på mitt rum igen och läsa.

En finfin bild som jag hittade här på den stationära datorn, från Hällevik 2007


Kommentarer
Postat av: Linn

hahahah titta Elvira:) <3

2010-12-03 @ 14:49:47
Postat av: alvida :)

länge sen vi sågs, baby!



men gud, är det elvira !? :O <3

2010-12-05 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0