Fejk Raketer

Tack så mycket Alvida , kul att du gillade den :)


Imorse så hade vi ju sporthallen. Vi gjorde lite olika saker, men spelade mest innebandy.
Det var mycket mycket mycket mucho grande roligt.

Fas vi var ju inte i sprtahallen hela dagen och mest har jag legat i min säng och vilat och lyssnat på musika a la Taylor Swift.
Man måste ju vila upp sig inför kvällen, nu när det är Nyårsafton och allt ;)

Men nu har jag ont i magen ( gahahh hjälp varför äter jag inte mina vitpepparkorn???!!!) så jag ska gå och äta någonting och se om jag dör ( eller spyr?) hmmpf nej det gör jag nog inte jag kanske bara är lite hungrig, eller?
Pannikkk!

Eftersom jag fick kameran när jag fyllde år (juni) så har jag inte kunnat fotografera raketer, men detta är väll ändå ganska nära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0