Förberedelser

Agnes och jag har förberedit för imorgon kväll hela eftermiddagen.
Ida, Linn ,Molly och Elina kommer hit vid sex och vi ska äta trerätters ;)
Ska bli fett nice! Hoppas bara att mamma och pappa håller vad dom lovat och kommer hem vid halv elva och inte halv tio, så vi iallfall hinner vara ensamma innan de kommer hem igen.

På-tal-om-ingenting hade jag disktjänst i skolan idag. Det var tråkigt och äckligt, mest äckligt.
Men nu är det överstökat iallfall.
Och sen efter sokolan så bakade jag pepparkakor med familjen. Jättemyys!
Men sen kom Agnes och vi skulle åka och handla ingredienserna tills imorgon så jag hann bara baka en och en halv plåt, typ.

Jag fortsäter med bilder från 2007..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0