Headern är inte klar.. än

Nepp den blev aldrig färdig, men den är påbörjad iallafall.
Jag kom på att hela designen måste ändras också för att färgerna ska "matcha".

Mamma och jag ska in till kalmar och kolla på tapeter senare idag.
Jag vill göra Extreme Home Makeover på mitt rum :)

Vi i familjen planerar en resa till Kroatsien samma vecka som vi slutar skolan i juni.
Det låter jättekul och så men om vi åker den veckan så missar vi Midsommarafton, aiaiaiaiahhhhhhh!!

Lite svar på kommentarer ( det låter som om jag har jätte-kolosalt-super många kommentarer, men det har jag inte )

Agnes : Det är bara att söka på gimp free på google så kommer det upp en massa sidor :)

Cajsa : Jo, jag vet jag håller på att läsa den nu och den är jättebra :D

Linn : Jag vet jag vet! Ida och Elina och jag och Wilma åker till OSLO! JIPPI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0