Med anndra ord

Hej hej

Idag har jag ju som jag skrev innan åkt skridskor med Ida.
Jag åkte mest omkring och ramlade på folk, liksom på folk ;)
Men kul var det iallafall. Hoppas att vi kan göra det flera gånger.

Sitter här i vardags rummet och lyssnar på musik med mi madre y padre y hermanas.
Vi kör någon slags välj-låt-i-tur-och-ordning-lista eller något jag har precis önskat
All I Need Is You med Idol, den är så himla mysig tycker jag.
Nu har jag precis ätit. Mumsigt mumsigt men med vitlökseftersmak..
Snart ska familjen spela Med anndra ord :) Sveriges roligaste spel tycker jag.

En sak till bara.
Imorgon på morgonen så ska vi och några familjer till hyra gamla sporthallen, Ida och jag har planerat lite lekar och kanske blir det fångarna på fortet.
antagligen blir det inte någon uppdatering innan det.


Kommentarer
Postat av: aallvida

guuuuuuuuud vad snygg blogg ! <3

2010-12-30 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0