Nu smäller det nu smäller det nu är jag taggad..

NU ska jag sätta mig ner och i lugn och ro skapa en ny header. Har tänkt att jag ska göra det i åttatusen år men det har inte blivit av. LET'S DO THIS!
Föresten har min uppdatering varit urusel ( som alltid den senaste tiden )
Men julafton och allt-det-där-andra har varit ivägen för bloggande.

I julklapp så fick jag:

  • Det efterlängtade och mycket önskade Stativet
  • "Förstoringslinser" till kameran
  • Bok : Det är så logiskt alla fattar utom du
  • Skiva: Robyn - Bodytalk som hackar men ska bytas
  • Trosor ;)
  • Någon tröja från JC, som jag ska byta
  • Tränings troja
  • Tränings byxor
  • Mapp och pärm till mina teckningar
  • Busskorts hållare
  • OCH JAG HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GLÖMMA DET BÄSTA AV ALLT! EN BILJETT TILL TAYLOR SWIFTS KONSERT I OSLO DEN 9:E MARS!!!! GAHHHH JAG ÄR SÅ LYCKLIG JAG ÄR SÅÅÅ LYCKLIG JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!

Lite dyster bild, men jag tycker den är fin :)

 


Kommentarer
Postat av: Linn(:

ELina fick också en taylor swift biljett ;)

2010-12-26 @ 18:58:25
Postat av: Cajsa Lindh

den boken är kalasbra :D

2010-12-26 @ 19:59:42
URL: http://randigtshirt.devote.se
Postat av: agnes

Kan du hjälpa mig att ladda hem gimp någon dag ? :o

2010-12-26 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0