Dagens tråk-inlägg kommer här:




Tjabbatjena^^

Har precis gjort om mitt musunderlägg ;O
Klädde in det i tyg. Shit så snyggt det blev, haha ;)
 Vid två kommer agnes hit eller så ska jag komma till henne, jag vet inte.
Och ikväll blir det pokerkväll till tusen, och denna gången tar jag hem det.
Mina planer för stunden, inga alls faktiskt.


Igår glömde jag min mobil ute så nu är den helt hackig :'/
Jag får väl skylla mig själv tänkte jag först, alltså använda min hackiga mobil.
Men sen slog det mig att vi har en likadan som jag har fast en annan färg som ligger och skräpar i någon låda. Så jag tog helt enkelt den istället ;)
Och i och med detta så ska jag börja använda min mobil mera från och meeeed                 NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0