Heldag med Anna panna



Heldag med Anna panna min pyssling syssling idag:) Ja, och lillasyrran fick också vara med på ett hörn.
Vi har i flera timmar suttit (heter det det sitter, satt sutttit?) på flytbryggan som ligger här nere vid "sjöbodarna" och spelat hej knekt :')
Vi la till några lite udda saker att göra när de olika korten kom upp.
Som på femman då man skulle springa två varv runt bryggan och sedan sätta sig ner och ställa sig upp och sen ropa hej knekt - god dag dam klappa med händerna och sen slå på högen ;)
Eller trean då man skulle hoppa i det numera iskalla vattnet och ta tag i bryggkanten med händerna och häva sig upp tre gånger och sedan ropa jag är färdig!
  När vi alla tre hade hoppat i vattnet och börjat göra arm-upp-hävningar så kollade jag upp och fick se en simmare som kom simmande från havet bara några meter ifrån mig. Han hade sånna där simträningsgrejor på sig vilket innefattade en gul badmössa.
Jag blev skiträdd eftersom det var en så otippad gjer, att en man kommer simmande från ingenstans liksom ;o
Och sen några minuter senare så kommer en död kråka flytande, haha :O

Men nog om vår lilla utflykt nu.
Vi har även spelat in en pokemon film ;D som jag är tvingad att redigera nu, hehe
Ikväll ska vi spela poker igen också, jippie :)
Och till sist imorgon så ska jag vara med min efterlängtade bästavän Ida :D

Nu har jag låtit fingrarna flöda-------------> bye


Kommentarer
Postat av: Wilma

fin bild <33

har du tagit den själv??

2010-07-29 @ 11:53:00
Postat av: anna mårtenson

hah, tack för en underbar sommar kära syssling! :D<33

2010-08-01 @ 23:14:29
URL: http://annafjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0