100:e inlägget

100:e inlägget i denna blogg kommer här. Jag blev lite osäker på om det var 100:e eller 100:a men om man skulle uttala 100:e/100:a skulle det väl bli hundronde? hundrade?

Påtal om ingenting så mötte pappa och jag en man som typ haltade omkring med sin cykel när vi var ute och rastade hunden.
Pappa frågade honom om det hade hänt något och han svarade att hans växel hade gått sönder och att han hade fått gå med cyklen från ÖB. Fatta vad långt det är hit från ÖB!
Stackars gubbe. Han såg ut att vara typ 70 år eller något.
Men när vi mötte honom så var han nästan framme sa han, så han kom hem iallafall..

Nu snart är det innebandy träning. Min sista innebandyträning ser det ut som. Jag har bestämt mig för att sluta på innebandy. På grund av att jag inte längre tycker att det är roligt. Jag har kännt så ganska länge nu så det känns ändå ganska bra nu att äntligen ha valt hur jag vill göra.


Kommentarer
Postat av: agnes

nu till sm och allt?! <3 Men du bestämmer, det blir bäst så! Saknar dig min lilla snutte <3

2010-11-18 @ 16:59:38
URL: http://agnesviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0