Hemma hos Linn

Hejsan hoppsan.

Nu är jag hemma hos Linn. Innan har Ida, Elina, Linn och jag vart i kalmar. Jag köpte tre tjöjor från HM sen hann jag inte köpa mer. En utav dom vet jag inte om jag vill ha. Det är konstigt material, hehe.
Plötsligt var klockan kvart över 4 och vi var tvungna att kuta till bussen.
Snart ska vi till Ida för tjejkväll. Synd att agnes inte kan komma, hon befinner sig ju på andra sidan jorden (typ)
Men iallafall, det ska bli kul. De bjuder på trerätters ;)
Men bye
Vi käkade 7 cheeseburgare tillsammans


Kommentarer
Postat av: agnes

attsingen att ni måste åka till stan och ha tjhejkvällar just den veckan! :( <3

2010-11-21 @ 19:42:56
URL: http://agnesviktoriaa.blogg.se/
Postat av: elina

jaja, men det blir snart av igen ju! ;) <3

2010-11-27 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0