Månster morning

Hej, nej jag har inte stavat fel på månster. Eller månster är ju förstås inget riktigt ord det var inte så jag menade men det var med flit.
Måndag + Monster=Månster
Lätt matematik där ja!
Var ju och lagade ett hål imorse. Det var inte lika hemskt som jag hade tänkt mig att det skulle vara men lite läskigt var det.
Bedövningssprutan är helt ärligt en halvmeter lång. Att laga hålet gick bra. Men det jobbigaste är sen när man äntligen går där ifrån. När man inser att hela ens läpp känns som en snigel och man knappt kan prata pga en tunga som är bedövad på ena halvan (?)
Aja nog om min tandläkar skräck.

Elina, Ida och jag har tränat på friskis och svettis idag(fy fasen vilket töntigt namn!). Spinning.
Det gick ganska bra. Jag fattade inte hur man höjde styret på cykeln så jag slog i knäna varje gång man skulle stå upp och cykla. Fast när det var en kvart kvar fick jag nog och efter kanske fem minuters klurande och knåpande fattade jag hur man höjde styret. Så de sista tio minuterna kunde jag cykla normalt^^

ganska trist bild jag vet men jag har inte fotat på år känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0