Självporträtt med blå ficklampa i ansiktet, mums


Bilden är lite suddig, men jag ville bra visa vad jag har hållt hus de senaste timmarna. Faktiskt har jag fixat och trixat med självutlösaren, ett himla jobb med tanke på att det inte finns ljus någonstans nu för tiden.
Det dåliga är att de bilderna där jag ser mupp ut är skarpa och de där jag ser normal ut är suddiga.

Imorgon har vi studiedag. Då ska Ida, Elina och jag in till staden (visst låter det fel att skriva staden, det heter ju stan) Kalmarstaden.
Vi ska mysa runt och shoppa, handla, köpa eller vad man nu vill kalla det.
På kvällen ska jag och tjejerna (minus agnes) till Ida och ha tjejkväll eller något. Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra det är topphemligt. Men man kan ju gissa.
Nu kom jag på att jag inte ätit mellanmål, aj vad hungrig jag blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0