Våga vägra rubrik!

kommer inte på någon rubrik, därav min vägran.
Här sitter jag och tråkar. Sen jag skrev mitt förra inlägg för fem timmar och 21 minuter sen har jag inte gjort något speciellt kul. Jag har målat en teckning fyllt i konturerna med permanent färg och insett att den ena armen på flickan är för kort. Sen sket jag i det, eller ja inte bokstavligt men man brukar ju säga så. Eller så är det bara här på öland man säger så. Vet inte. Jag har läst ut min bok, min tragiska bok. Det fattas en tärning heter den. Av johanna thydell som tydligen bara skriver tragiska och sorgliga böcker.
Men iallafallö. Jag har huvudvärk. Eller inte nu längre men jag hade det innan jag tog en ipren.
Imorgon ska jag till tandläkaren och laga ett hål. Jag är så rädd så rädd. Måste borsta tänderna noggranare för jag klarar inte av det här. Usch. Och bara för att någon elak människa vill jävlas med min så missar jag bilden också.Toppen.

Här under har vi iprenmannen och hans medhjälpare. eller så är det bara en utav showdansarna på vårt hotell som klär ut sig till finne, alltså en finsk-man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0