Här skulle rubriken vart om jag kom på någon

Nu var det en vecka sen jag bloggade sist. Det känns som att jag har lite väl mycket nu för att hinna med några inlägg. Men nu ska jag iväg till värmen och lite välbehövlig vila. Imorgon drar vi och det kommer att bli perfekt.
Jag kommer antagligen att blogga lite med mobilen under resan, men jag kanske skiter i det - vi får helt enkelt se.


Föresten har jag haft mitt första spanskaprov i mitt liv idag. Det var inte så svårt som jag föreställt mig och jag tror att det gick bra. En helt annan sak jag vill skriva är att jag inte fotat några höstlöv och har insett att jag kommer att missa hela hösten, pga bristande tid, igen. Bara så att alla vet likom.

Men nu måste jag kila
Hej då Sverige. Hola Espanol.


Haha, skolteatern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0