NEJ

NEEEEEEEJ!
Jag kom på en sak, en sak som inte gillas.
Taylor Swifts skiva släpps den veckan som jag är är Spanien, ooo coolt det lät att skriva spanien, buhuhuhuuhuh!
Snyft snyft snyft. Stackars mig som ska till spanen! Hahah, nej det är inte synd om mig ;)
Förövrigt så ser jag verkligen fram emot resan. Jag brukar ha panikkänslor innan vi ska resa utomlands och tro att planet ska störta. Men nu verkar jag ha kommit över mina fobier, fast nu är jag rädd för att spy i kurvan innan landningen ( agnes det är ditt fel!)


Snart ska jag på innebandy, vilket påminner mig om att jag ska gå och byta om nu.
Är nog inte hemma förens vid 10 i 10. För agnes anka tar sån tid på sig efter.



Här ser vi alicia på en häst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0