Sm-kval

Tjolahopp!

Nu är jag tillbaka i vårat avlånga land.
Känns lite tråkigt men samtidigt ganska skönt, lite mixade känslor där ja.
Men om jag skulle berätta om hela resan skulle det ta evigheter och jag har inte så mycket tid.
Så jag säger att det har vart underbart och att jag gärna hade åkt tillbaka om några veckor.

Idag har jag spelat Sm. Eller sm kval var det faktiskt. Men iallafall. Två matcher var det. Den första matchen spelade jag så dåligt att jag vet inte vad. Riktigt uruselt faktiskt.
Men matchen efter var helt okej, jag är inte så nöjd med den heller men det gick helt okej.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Taylor Swift^^


Eftersom jag inte har några nya bilder blir det ännu en bilddagboken-tid-bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0