Before I leave, brush my teeth

Hallu.

Snart ska jag -BOrsta TÄndErna- (Robotröst tack. Jag vet att jag är tråkig - men föreställ er^^) och sedan ska jag åka till Ida. My parents tyckte att det blåste för mycket för att jag skulle behöva cykla. Jag tyckte att det lutade för mycket i 90 grader som det gör här på Öland
( jag lovar det gör det när du sitter där på din rosa damcykel och längtar efter värme).
 Varje gång jag ska ut och cykla så är det alltid motvind och uppförsbacke. Oftast så måste jag typ lägga mig platt ner på marken när jag väl kommer fram. Tur att jag har sånna goa föräldrar då :D

som sagt before jag leftar så ska jag borsta mina teeth.


från Companiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0