En sjuk jag

Hejhopp.

Jag har varit hemma från skolan idag. Jag tror att själva förkylningen och halvfebern var värre igår, men jag tror ändå att det var bra att jag fick vila en dag- man blir friskare snabbare då.
Idag har jag mest haft snorattacker då och då och varit allmänt trött och hängig. Synd att det alltid ska vara såhär när det är fint väder. Och nu under eftermiddagen så har jag blivit ännu bättre så jag kommer självfallet till skolis imorgon.

Det var allt för mig denna dag. Ciao. Jo juste jag missade den sista mattelektionen innan provet, toppen -.-

Mera babbel utan en massa -jag-är-sjuk-och-det-är-skit- snack kommer under morgondagen :)

har ni hört att gratis-spotify ska läggas ner mer eller mindre??
Mitt liv är över! Vad ska jag ta mig till nu?
Min lösning blir troligen att önska mig ett premium konto när jag fyller år. Varför kan inget vara gratis?


 
Foto: mammis (tror att hon försökte ta kort på fågeln som bor där inne..)
Vet ej varför just denna bild fick gästa bloggen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0