I got no time for feeling sorry

Pa-pa-pa-paramore-pa-pa-paramore

Efter att ha joggat från bussen så kom jag hem vid halv fyra. Jag bredde lite mackor med skinka och matade hunden och katten med de äckliga skinkbitarna (vilket jag inte skulle ha gjort eftersom att jag fick två par besatta stirrande ögon på mig under hela måltiden + en hund som envisades med att sitta i soffan -.-)
Nu ska jag kolla igenom las mateáticas en stund. Sen ska jag inte göra SO. Jag orkar inte.

Halli Hallå blåbarssås (fint rim också:')

ciaoo

gagahhahaha, kolla prickarna. PRICKAR. CIRKLAR. cirklar små, jag älskar er!!
varning för hjärtattack  <33333333333
<3333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0