Min gamla blogg

Ett inlägg som jag skrev för att år sen:'

Har någon tänkt på att om en hyffsat seg person ( exempelvis jag) läser 0 st i ett ord, så det ser ut såhär 0st, kan istället tro att det står ost. Och bli lite lätt förvirrad när hon/han kollar på klänningar på ginatricot.se?
Bara sånt som man kan tänka sig kan hända..

Det roligaste är att jag skrivit han eller hon kollar på klänningar
Jag har kommit på några saker som jag saknar extremt mycket.

1 Att vara med någon och bara göra ingenting speciellt.
2. Att vara med Ida och Agnes samtidigt (känns nästan omöjligt nu!)
3. Att cykla till och från skolan
4. Att störa mig på Ami Bacher (okej saknar är kanske fel ord)
5. Att ha med mig kameran i fickan
6. Sommarlov
7. Att gå i sexan
8. Mina lappbyxor från companiet!

Åhh jag blir så sugen på att bara ringa någon och fråga om vi kan vara imorgon! Alla är upptagna -.-
<p style="text-align: center;" mce_style="text-align: center;"><span style="font-family: arial black,avant garde;" mce_style="font-family: arial black,avant garde;"><span style="font-size: large;" mce_style="font-size: large;">Checka bloggen!;D<br /></span></span> www.aliishas.blogg.se</p>
så himla fin bild! fast dålig kvalitet men shit the same!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0