Hon med långsmala fötter

Tjillivippen gott folk

Denna tisdag har spenderats i kalmar ,efter skolan då.
Hela familjen åkte dit och skulle boka hotell ( om jag inte har sagt det innan så planerar vi en resa till Florida i november :D det ska bli så himla kul! längtar längtar längtar!) och köpa skor.
Jag skulle köpa ett par innomhus skor. Det känns verkligen som om jag är "vikt på fel ställe" nu när jag har 40 och en halv i skostorlek.
Bläääk!
Fast egentligen så är inte mina fötter större än trettionio-fyrtio, bara det att special sulorna ska få plats också.
Jag köpte iallfall ett par förnedrande långa skor. Men det var iallfall snygga. Gråa ,gröna och silvriga.
Om man kollar framifrån ser det nog bra ut..
De var faktiskt precis sånna skor jag behövde. Lätta.
Lätt att springa och hoppa omkring på friskis och svettis.

Har precis tvingat in säkert fyrtio glosor i mitt överfulla huvud. I had a really good time ,not.
Nu ska jag vänta in House och läsa, duscha och något mer kanske.

Jag trollar fram en gammal goding från bilddagboks tiden




Kommentarer
Postat av: Ovelotte

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-17 @ 10:34:12
URL: http://ovelotte.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0