Nu kommer skolångesten

Det är idag det är fredag och det är då man får ångest inför att skolan ska börja igen.

Snart när pappa kommer hem ( han sitter i telefonmöte i sin bil någonstans, haha)ska jag och mamma och pappa åka till Kalmar.
Jag vet inte vad pappa ska göra men mamma och jag ska köpa presenter till henne ( fy vad sorgligt att bli vuxen och behöva köpa presenter till sig själv!)
Jag hoppas att jag hittar en kjol, till mig själv. Jag har börjat gilla kjolar nu. Iallfall tubkjolar.
Fast vi ska ju kolla i mamma affärer så jag vet inte + att jag nästan är pank och egentligen skulle behöva pengarna till Taylor Swift konserten som är näst nästa vecka (!)

Senare idag ska jag kanske möta Ida min vän.
Jag vet inte om vi ska träffas på dagen med hon ska sova här i natt.
Ida har Glee den första säsongen och den ska vi nog se.



Fin fin bild med tanke på bakgrunden som är så vacker. Bara det att jag ser lite uppstoppad ut och att den rosa termobrallan syns nere i det högra hörnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0