21 timmar och 21 minuter

Hej hopp gummi..plopp.

Min dag har sett ut så här:

Först påbörjade jag en teckning av Jacob Black i Twilight.
Jag gjorde mig iordning och mamma och jag åkte in till IKEA.
Jag köpte följande: två styck skrivbords pall för besökare, ett styck nattduksbord, ett styck magnettavla+ magneter, en styck klocka, ett styck tyg till skrivbords-stols-omslagning, ett styck gardin.
Sen när vi kom hem igen förtsatte jag med min Jacob Black.
Pappa kom in och frågade om vi skulle montera ihop pallarna och bordet, och ja det gjorde vi.
Sen färdigförklarade jag Jacob Black.
Efter det gjorde jag saffranspannakotta som vi ska ha till efterrätt ikväll.
Och efter det gick jag hit och skulle göra ett inlägg.
När jag skulle skriva att jag hade ritat, så kände jag ett sug att titta till min lilla Jake och se om han fanns kvar på papperet, och självklart så var han där. Men när jag kollade på honom så där riktigt noga så såg jag att näsan var helt fel, och då var det bara att sudda ut och göra en ny. När jag satt där och pillade så kom mamma och sa att det var mat.
Jag åt.
Sen kom jag in hit och gjorde färdigt näsan. Och nu kan jag färdigförklara Jackob Black för andra gången., fast än att näsan inte ser ut som jag vill att den ska. Men det är ändå ganska likt kan jag tycka.

Detta är bilden jag målade av, alltså som han såg it i Twilight. New moon-looken (stavas det så?) får vi se en annan gång.
Kanske skulle jag försöka ta kort på bilderna, och lägga ut här? Det är ju inga konstverk precis men det är iallafall 2 av 6 som jag är riktigt riktigt nöjd med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0