Is it possibility?

Har letat upp lite gammalt ur min spotify lista och hittade Possibility med Lykke Li.
Ja, alltså låten från Twilight då, !si claro!
När jag endå höll på letade jag upp så många Twilight låtar jag kunde hitta. Och nu sitter jag och lyssnar igenom den nya listan.
Haha, till och med några bakrundsljud fick vara med ;)

Sen jag bloggade senast har jag inte gjort så mycket. eller jo egentligen har jag gjort ganska mycket.
Jag har ritat - Min Edward blev klar, finally, och jag målade Alice Cullen, Leah Clearwater och Jane Volturi...
Sen har jag vart i Ishallen, vart på Bio- Narnia , läääst, vart med Ida, kollat på bakom kullisserna till Eclipse, och sett världens sämsta film någonsin , En Bond film, alltså James Bond och inte Bonde film.

Och jag har inte fotograferat hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0