Lastbilar

Hejsan.
Förlåt för att jag bara försvann i en vecka utan att säga någonting. Jag har vart på norra öland med Ida och firat midsommar.
-
Åkte förra tisdagen och kom hem nu vid åtta. Åkte med en läskig man som hette Amir (!) från Idas hus och hit. Och det var, helt enkelt, läskigt :o
-
Jag kan inte berätta om allt vi gjort men igårkväll vid halv elva när ida och jag satt och spelade kort i stugan där vi bosatt oss ( det finns typ 5 att välja emellan) så kom det en stor lastbil och höll på att lasta timmer och stockar kanske 10-15 meter från stugan. Vi blev skiträdda för det var ganska mystiskt att se en lastbil ute på landet mitt i natten. Eller okej det var ju inte mitt i natten, men nästan.
-
men nu ska jag natta Ebba, hon skriker på mig. Så hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0