Sommarlov

Nu. NU har jag sommarlov. Isn´t it wonderful?
Jo det är det. Det är hyper-nice. Det är så fantastiskt att jag inte kan sätta ord på det även att jag har använt alla de finaste orden jag kan snart.
Fattar ni känslan?
-
Var på Skansen (alltså hotellet) och käkade glass förut. Mysigt! Världens gottaste glass var det också. Och jag drack cola till. Här längtat hela dagen efter kall cola. Mmmmm.'
-
Imorgon ska jag bara upp vid halv åtta för att kolla på Ebbas avslutning som är vid halv nio -.-
Elina och Ida som jag träffade på Wilmas avslutning idag. Vet att Elina är suddig, men de var så söta endå (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin!

2011-06-16 @ 22:06:09
Postat av: Anonym

från Elina ;)

2011-06-16 @ 22:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0