Svinö

Tjohej.
Vid ettiden kom jag hem hit efter frilufts dygnet på Svinö. Svinö är alltså ön som ligger nästan exakt under ölandsbron. Så nära att man kunde ta på bron, vilket jag och mina vänner självklart gjorde (:
Det var en jätterolig vistelse, föutom en mördande huvudverk som kastade sig på mig imorse.
Han hänger kvar än, till viss del.
Känner att jag har paddlat kanot så att det räcker för ett tag, kanske ett årtionde eller så.
Vi tältade, såklart, och det var mysigt. Vi lyckades bygga upp vårt 6-manna tält så att en tall hamnade precis utanför ingången, vet inte hur många gånger jag vara några cm från att krasha rakt in i trädet när jag kastade mig ut ur tältet.
Från vänster: Agnes, Linn, Elina, Ida, Molly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0