Björnen sover

Hej.
Jag har skruvat upp Paramores bullriga toner till max på mina stereohögtalare till datorn.
Detta händer bara då jag är riktigt arg och vill slippa höra någonting alls förutom musiken.
Idag är alla bara arga på mig. Jag har precis städat och dammat mitt rum , under hot från mamma ;o , och det här är tacken?
Alla blir sura så fort jag kommer ut från mitt rum, så jag tycker att det är bäst att jag stannar här.
Jag ska ladda över bilder på Viggo på ett USB minne nu.
Sen ska jag lämna mitt rum för att hämta nagellack om jag orkar. Det är fett tråkigt att fila och måla naglar, visst?
Eller så ska jag teckna en argsint teckning. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0