Companiet








Hej tjabba hallå kul att höras igen.

Jobbade kort idag så jag har vart hemma ett tag nu.
Mamma, pappa och jag lunchade tillsammans på något ställe, Galeriet kan det ha hetat.
Jag åt en supermumsig pasta med sås :)
Innan mamma och jag åkte hem så skulle vi kolla om en vårjacka som jag sett på ______.com
Den fanns inte men jag köpte en grå kort tröja från cheap monday och en mörkgrön långärmad från Rut m fl.

Jag vet inte om detta blir det sista inlägget innan vi åker till Oslo imorgon.
Det ska bli sååååå kuuul!!
Jag var och köpte vita t-shirts i storlek large som vi ska skriva på^^
Vi ska ha lockigt hår också, välplanerat ofc.
Nu ska jag plugga lite fysik eller matte.
Erkänn att man ser vilka bilder som är spegelvända pga att jag ser sjuk ut på de??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0