Jag vill och jag ska och..

...jag kan inte.

Åhh! Jag vill så gärna ta underbart fina bilder men jag kan inte! Det är omöjligt och kamerahandboken är inte min vän längre.
Jag tittar på en massa bloggar med så himla coola bilder, typ glans i ögonen och jättesuddig bakgrund.
När jag tar porträtt bilder blir bilderna lika skarpa/oskarpa överallt.
Jag förstår inte jur jag ska få det att gå utan att köpa ett objektiv som kostar minst fyratusen.
Gahh.

Lite gnäll sådär på fredags eftermiddagen skadar ju aldrig, eller?
Nej jag ska inte klaga. Jag har en prima kamera som jag tycker väldigt mycket om. Jag måste bara lära mig hur man använder den, och köpa ett objektiv för pengarna som jag inte har.
Nej nu får jag lägga av. Vi hörs när jag har läst handboken som jag är ovän med.


headern som jag ska lägga upp någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0