Nagelfunderingar

En sak jag tänkte på är att om man klipper naglarna (liksom vanligt med nagelsax) så skulle man ju aldrig få för sig att plocka upp nagelbitarna och äta dom. Visst?
Så därför är frågan - Varför biter så många människor på sina naglar när det egentligen är så äckligt.
Är det för att "det är en del av mig", inte för att jag skulle äta min arm bara för att det är en del av mig men iaf.
Mycket konstigt är det. Jag biter inte på naglarna men de växer som ogräs och när det bli riktigt långa råkar jag ofta skada andra med dom.
Efter Top model ska jag fila och måla mina ogräsliknande naglar.
Visste ni att jag suger på att måla naglarna. Verkligen. As dålig. Jag brukar kunna måla vänsterhanden men jag får alltid be om hjälp för att måla högerhanden :}

Det var allt från Alicias Hjärna denna gången.
God kväll


Här har vi en halvmysig bild på min ..haka(?)
Söt vinkel sådär underifrån också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0