Söndag

Hej här sitter jag och lyssnar på Cherry Bomb. Jag tycker om den. Mycket. Så himla cool liksom.
Hello dad hello mum I´m your ch ch ch ch ch ch Cherry bomb.
hello world I´m your wild girl I´m your ch ch ch ch ch ch cherry bomb.
Ida och jag kollade på The Runaways i fredags och det var där jag hörde den. Filmen var verkligen värd att se!

Jag har varit ute hela förmiddagen i det fina vädret. Så himla skönt!
Bara den förbaskade snön kunde smälta också. Helst skulle jag vilja gå med hårtork på baksidan och smälta bort den.

Jag tror att jag ska sätta mig med engelskan som vi har tills imorgon nu.
Är det verkligen lagligt att ge läxa till måndagar?
Just det, biologi tills på tisdag också. Jippi -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0