Agility is in the air

Hej.

Idag har jag övat agility med Viggo mest hela dagen. Jag måste  säga att jag är stört imponerad av både min lilla hund och mig själv^^
Nyss så testade jag lite olika hinder-kombinationer och såg hur bra han följde min hand ( alltså man visar med händerna och kroppsspråket hur hunden ska göra banan, använder även olika ord för olika hinder såklart) Det gick mycket bra! Viggo verkar verkligen tycka att det är kul, and so do I.

Var även nere och badade med mamma och systrarna. Det var nästan kallare nu än vad det var den 9 april.
Brrr. Jag frös nästan ihjäl. Men denna gången så doppade jag huvudet för första gången i år.
 
Nu ska jag gå ut.

Juste idag är dagen då jorden ska gå under.
Bara så att ni inte grips av panik sen när ni ozonlaget brister och ni svävar ut i rymden.


Sne horisont -.-
Men när ni ändå ser på så kan ni ju notera luftballongen och ankorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0