Det gick inget vidare helt ärligt

Tjo.

Hemma igen efter min och Agnes runda till Kalmar.
Själva anledningen till vistelsen var att fylla på garderoben lite. Det gick inget vidare helt ärligt.
Det jag fick med mig hem var en (superdupersuper) skön t-shirt från Monki och en lila digital armbandsklocka från glitter.
Både t-shirten och klockan gillas skarpt!
 pictures..


syn-test :)

Klock familjen.
Bra att två av klockorna går fel -.- haha.

Min nya älskling, hejdå gammelklockan i svart ( se bilden över) det var trevligt att ha dig som favorit även att du tickade som en bomb om nätterna.

Cameron in the fokus.
Kanske borde lilla kameran få ett namn ändå.
Cameron är fint, det heter Maria Montazamis man (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0