En Torsdag, fast Fredag.

Imorgon är det torsdag, fast det är som fredag.
Studiedag på fredag så torsdagen blir den sista dagen innan helgen.
Tjo-ho.
Slutar vid kvart i ett också, och är inget jag tänker klaga på.
Nu ska jag gå och lägga mig faktiskt.
Tidigt som tusan känns dent som men jag ska läsa i min bok. Vaaah? Har du en bok Alicia?
Japp, det är helt sant Airhead heter den. Den är bra tycker jag.
Faktum är att jag har..jag tippar på sju böcker i mitt nattduksbord varav tre är en månad försenade.
Ajaj.
Det skulle ju vara tråkigt att bli avstängd från biblioteket så det är bäst att lämna tillbaka dem snarast!

Plötsligt kände jag att det kommer att ta lång tid att göra sig redo för sömnen.
Jag måste nog kila.
Ciao.

en hemlis, min luva luktar hunddregel.


Ebolachty.
again. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0