Finally it is Final

Jag tror inte att final heter final på engelska med iaf. Ni fattar.

Ikväll är det final i Mästarnas Mästare. Jag tror att Stenmark vinner med hästlängder. Annars vore det ju katastrof. Maria Brandin tycker jag inte om. Hon är så sur och har en för stor vinnarskalle. Har man tävlat i VM borde man ju tåla en förlust. Påtal om dåliga förlorare så tror jag att jag är så lite dålig förlorare som man kan bli. Verkligen. Jag bryr mig inte. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Ärligt talat så stör jag mig på dåliga förlorare, det har jag nor också alltid gjort.
Tillbaka till Mästarnas Mästare.
Så ikväll klockan åtta så sitter hela familjen bänkad framför tvn. Vi skulle ha lite morsdagsmys med färsk frukt, osk och kex och kola. Mmm. Ba-ra-papa-paa I´m lovin it.

Men innan jag trycker i mig onyttigheter så ska jag åka och träna bort de jag tryckte i mig nyss.
Indoor-walking blir det idag. Har aldrig provat det innan. Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0