Galagoogo

Hej och hej.

Fint väder idag!
Dagen startade med en konfirmation i Ljungbyholm och obligatoriska konfirmations-festen som följde.
Funderar på om jag ska konfirmeras. En rent av spontan reaktion är att det inte verkar så där jättekul.
Jag fick reda på att man får gifta sig i kyrka även om man inte är konfirmerad. Så vad är då själva anledningen?,
kanske att det är bra att ha tråkigt.
Man brukar ju få en klocka som konfirmations-present, men jag köpte ju en klocka igår så jag behöver ingen längre;)
Allt tyder på att konfirmation är onödigt. Jag skulle ju kunna skona mina släcktingar genom att inte anordna den där obligatoriska konfirmations-festen.
Eller så kunde jag hämnas.
Fast jag tillhör ju de yngre i min släckt så när jag väl konfirmeras så har ju alla mina kusiner och sysslingar flyttat hemifrån.
Nu ska jag inte vara bitter.
haha bara skojar.

tjo.


Visst ser det ut som att det inte finns någon fokus i bilden?
I själva "glänset" så är det lite fokus-krokus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0