Hemma från skolan

Hej.

Jag fick åka hem från skolan idag pga ont i magen. När jag satt på den äckligt långsamma 103:an bussen påväg hem så trodde jag nästan att jag skulle spy ett tag. Usch och fy.
När jag väl kom hem så gick jag och hämtade en spyhink ( åh, vidriga känsla att veta att en sådan står bredvid sängen) och gick och la mig. Viggo och Elsa blev mitt sällskap. Efter ett tag började de bråka och gick. Jag tror att jag somnade, men jag vet inte säkert. Jag spydde inte, var inte ens i närheten, så jag är inte magsjuk på det sättet.
Nu mår jag bättre och iprenen hjälper.
Mamma kom hem men McDonalds och en tidning :) Tidningen var en OKEJ från december :') men det kunde ju knappast mamma veta. Jag hade iallfall inte läst den så jag satt och läste om det bästa med 2010.

byebye.


haha, jag bara tog en bild, what the heck vad ful :')
Bah - Nämen, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0