imorgon börjar det

Imorgon är dagen med stort D, skolan börjar igen. Alltid lika härligt!. Ellerhur? Nja inte precis.
Jag hoppas att vi inte får några läxor som måste göras just imorgon eftermiddag. För jag MÅSTE (måstemåstemåstemåstemåste) ut och jogga. Typ prontoo. Alltså jag har aldrig fattat vad pronto betyder, men i barbiefilmerna brukar de säga det.
- Alltså vi måste åka nu, hallå? typ pronto! , vift med händerna och en mobiltelefon i högsta hugg.
 Ah, barbiefilmer i mitt hjärta.
Vi närmare eftertanke så kan jag ju faktiskt vara ute och jogga och hinna göra mina läxor, men lite fritid skadar ju aldrig?

Nu sitter jag och gosar med Elsa Katt. Goseligosgos. Hon hoppade ut ur min garderob, som hon brukar göra. Och satte sig här. Okidoki tänkte jag. Gör så du.

Idag har jag varit i stallet och hälsat på Agnes pålle. Jag blir alltid lika uttråkad de sista timmarna (timmar!), men annars var det trevligt.
Sen har jag köpt blyertspennor också, ett helt sett med Faber-Castell. Gahha. Jippiyaya.


radio. A radioo-o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0