Rubriker är till för mesar

Tjabba.

Snart är det sovdags för Alicia :)
Tittade på Glee förut, åh det är så braaa, men jag flydde fältet när pappa satte på fotboll.
Satte mig här och finslipade min teckning av Taylor Swift samt kollade på facebook.
Fy vad facebook är överskattat. Jag tyckte inte om det innan heller men nu finns det någon ny sak "anteckningar" Va? Va? Va? Vad är det för skit?

Imorgon är det ÖMSA i skolan och det som jag sak göra är matte,.. sen vet jag inte.
Matte iallfall. Hur tusan kan jag ligga efter i det nu? Vi har ju nyss börjat med nytt kapitel. Det är skumt.

Såe fört de blair fintv väider ska jaa out å foota.
Tills dess fåur nie nöija er me gambla bilder.


Idahoo.
Gammal och uppladdad minst fem ggr men jag gillar den ;)


Kommentarer
Postat av: Natalie.

Shortsen kommer ifrån märket One Teaspoon och modellen heter "original bandits" :)

2011-05-04 @ 22:18:20
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0