Taylor med tjocka kinder

Hejsan.

Nu tänkte jag skriva någonting på denna lilla blogg igen, i brist på annat och av ren uttråkelse.
Jag har inte gjort speciellt mycket sen senast. Jag målade ett porträtt av Taylor Swift som blev bra, men huvudet är för stort (själva formen) så den måste jag förminska. Det kommer bli svårt att få det att se bra ut..
Jag har fortfarande ont i magen :( 
Förut mitt på dagen så kändes det bra igen- så bra att jag själv funderade på om jag skulle anklaga mig själv för skolk- sedan nu för en halvtimme sen så låg jag i min säng igen och vred mig i plågor (okej det var att ta i, men jag mådde inte bra iallfall) Nu verkar läget rättså stabilt dock.

Imorgon ska jag iallafall gå till skolan, magontet försvinner antagligen under natten. Vi ska till simhallen, men jag ska inte  simma. 
Det blir nog en otroligt trist dag att bara sitta och glo medans alla andra simmar sina tvåhundrameter. Tåååkigt.

En annan sak som inte är tråkig alls är att jag har fått praoplats på ateljé Sofi i höst :)
kul, kul, kul :D
Känns lite länge dit nu, men det är bra att vara förberedd..


Den lilla systern. ( Antagligen den mest uppladdade personen på min blogg, men shit the same)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0