Bubblor och alisha style


En hel masssssssa bubblor.
Japp, det är vad jag har sysselsatt mig med idag. Apsvårt att fånga de stigande bilderna på bild utan att de blev suddiga, men ja som ni ser lyckades jag tillslut (efter en del läsande i kamera handboken, haha)

Det jag hållt på med nu den senaste halvtimmen är att springa om kring och leta efter klädesplagg som jag vet ligger i tvätten. Tillslut hittade jag ett linne som jag tyckte att det var dags att tvätta imorse. Men eftersom att jag inte vill gå naken fick det duga...
Sen kom jag på att jag har ett fint nytt snigelbrunt skärp och en skjorta som är ren, vilket räddade mig.
Mammas leggins med lack-lappar åkte också på.
Så här har ni mig^^
  
Jag antar att agnes kan gissa vem jag liknar på bild nummer två?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0