Hejsan halsont!

Hej hopp! Livet leker när man är sjuk, inte sant?

Jag har ont i halsen
och igårkväll hade jag typ feber (eller så hade jag andats in starkt lim för länge, åter till det senare).

Igår var jag på stan med Wilma :)
Köpte en skjorta på HM och en "innomhusjacka" på Vila. Dock var jackan dyr, ajajaj, så jag vet inte om jag ska lämna tillbaks den och leta efter en liknande fast billigare.

Och sen var det det där med limmet.
 Jag hjälpte Wilma att göra ängelvingar till en maskeradefest igår. Mycket lim inblandat i det projektet och det slutade med att jag fick (värsta) fläcken på min byxa och senare blev helt dåsig.


Hårspännet på bilderna är samma. Den ena bilden (den första) är fotograferad i Juni 2010, och den understa är fotad i April 2011. Lite kul det där, hårspännet sitter där det sitter punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0