Banken

God kväll.

Jag har tillbringat min eftermiddag i kalmar med mamma och Ebba.
Vi aktiverade mitt bankkort (Vuxenpoäng till mig!) så nu går det att använda. Ascoolt!
Kom på världens coolaste kod, om man nu får skriva sånt här.
Efter att kortet var aktiverat gick vi och köpte fotbollskort till min syster (ja, ni läste rätt syster)
Innan vi åkte hem köpte vi kinamat också.

Nu sitter jag och sjunger här i mitt mörka rum och sjunger.
Jag måste verkligen tända en lampa men det får bli senare. Påtal om senare så kom jag på att jag har skjutit på spanskan till senare.
Suck. Senare som i Nu.
Bäst att jag går och tänder mina mys-lampor (aldrig att jag skulle tända taklampan, då blir jag bara bländad, hah) och hämtar spanska böckerna. Los espanol libros?

Hejdå vi ses när helvetet har frusit till is

en något bländad Wilma.
Just nu befinner sig antagligen denna syrran på Hard Rock Café i Göteborg. Och senare ikväll i Gothia Towers.
Inte avundsjuk eller så nejnej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0