Freezing cold

Hej gott folk.

Vad hände med det fina vädret?
Borta. Vipps. Pang. Smack. Gone.
Bara sådär. Orättvist tycker jag iaf. Nu känns det mer som november än mars.
Jaja vi lever ju trots allt i Sverige så vad kan man vänta sig?

Jag har precis genomlidit två äckligt långsamma timmar med spanska.
Jag får en skarp känsla av att min hjärna inte kommar att ta upp mycket information tillräckligt snabbt för att jag ska prestera bra på provet.
Det gäller att traggla och för att göra det så krävs en hel del vilja och målmedvetenhet (oh no vilket svårt ord ;))
Jag verkar ha tappat bort båda delarna. Hoppas att jag hittar dem igen innan fredag bara, imorgon skulle vara bra.

Nu kom pappa in och sa med hotfull röst:
- It´s food time.

Precis så sa han. Det betyder att det är dags för mig att avsluta.

Jag hinner inte fixa en bild.
Vet ni en sak?
Jag hatar att inte hinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0