Glee

Jag tror att jag lätt hittar saker som framkallar beroende.
Typ Twiligt..eller Glee.
Fast nu satsar jag på att läsa Sagan om ringen istället.
Det är fantasy, overkligt, lite utanför det vanliga.
Jag menar jag har ingen lust att gå i skolan hela dagen och
 sen sitta och läsa om människor som går i skolan när jag kommer hem.
Typ de här vanliga svenska böckerna.
Därför så tänkte jag attt fantasy vore en bra idé.
Och jag vill ju läsa, jag gillar det.
Att liksom "komma bort lite" nästan.
Man, eller jag, lever mig in i boken
och det känns så himla verkligt.

Okej jag har egentligen inget betydelsefullt att säga.
Har jag någonsin det?^^
adjöss.

faavooriiit kaaraaktäärernaa :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0