Konstigt

Imorgon så åker f-97 innebandylaget till falun för att spela slutspel i SM.
Det betyder att Ida, Agnes och Molly har ledigt.
Elina är fortfarande i Thailand.
Återstående vänner som måste gå i skolan: Linn Hermansson & Alicia Håkansson.
Lite konstigt kommer det bli när det bara är vi två som är kvar. Tomt liksom.

Just nu sitter jag konstigt nog här i mitt rum och lyssnar på ingen mindre än Taylor Swift.
Eller egentligen var det inte så konstigt.
Inte det minsta.
Jag är nästan alltid här inne och jag lyssnar så gott som alltid på Taylor Swift.
Jag är faktiskt inte här för att jag vill vara osocial utan jag bara gillar mitt rum.
Det är så trevligt här vet ni.
Idag har jag suttit här och gjort homework hela eftermiddagen lång.
Kul.
Jätte.
Visst.
Målade lite Jesus tjafs till So:n och gjorde ett eget test i fysik som jag ska kopiera och göra flera gånger om.
Sista meningen var galet tråkig.


Här har vi en galet fin GIMP bild som agnes och jag har gjort någon gång för hundra år sen.
Fin va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0