Lördag morgon 08.45

Jag har precis gått upp nu. Amo los fines de semana, eller hur var det man sa jag älskar helg på spanska?
Idag tror jag att jag ska in till stan och köpa en kjol som jag har sett på JC.
Kanske ska jag åka och titta på någon match som f-97 spelar i Fairy Play Cup.
Idag är det Earth hour också. Jag tänker iallafall släcka mina lampor.
Självklart ska jag vara ute i det fina vädret också! Det är så härligt man blir så glad :)

nu ska jag läsa bloggar.


Idag ska min vovve trimmas också (klippas) Om jag kommer ihåg så ska jag lägga ut före och efter bilder.
Så här såg Söt ut förra gången. (han har gegga i ögonen för att han hade ögoninflamation då)


Kommentarer
Postat av: Sofie - fotoblogg

Sv: det blir så när jag tar bilderna tack vare att jag ställer in mina inställningar rätt. :}

2011-03-26 @ 16:03:21
URL: http://fih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0